اماراتيها هم بخواهندديگربا آنهابازي نميکنيم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

اماراتيها هم بخواهندديگربا آنهابازي نميکنيم
 

رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: بازي دوستانه ما با امارات به دليل ادعاي واهي آنها لغو شده، اکنون اگر آنها هم بخواهند ديگر با اين تيم بازي نخواهيم کرد.


 علی کفاشیان درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران با امارات به دلیل مسائل سیاسی از سوی مسئولان اماراتی گفت: این بازی دوستانه بوده و به هیچ عنوان در یک بازی فوتبال نباید سیاست به مسائل ورزشی ورود کند. طبق قانون فیفا هیچ کس حق ندارد مسائل سیاسی و نژاد پرستانه را وارد فوتبال کند و بروز چنین مواردی در این رشته ورزشی ممنوع است.

 وی گفت: ارتباطات ما با مسئولان فدراسیون امارات خوب است و ما می‌دانیم که مسئولان این فدراسیون عربی خودشان این تصمیم را نگرفته‌اند و سیاسیون امارات به فدراسیون فوتبال این کشور فشار آوردند تا بازی با ما را لغو کنند که این امر پسندیده نیست.

 رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه به فارس گفت: ما پیگیر این قضیه خواهیم بود، البته بعد از ظهر روز گذشته این خبر اعلام شد اما با قاطعیت اعلام می‌کنم اگر هم آنها بخواهند با ما بازی کنند تیم ملی ایران دیگر با امارات بازی نخواهد کرد.

 توان و پتانسیل فوتبال ایران نشان می‌دهد بازی دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و امارات به نفع اماراتی‌های است چون ما از قدرت بالاتری برخوردای و شرایط مطلوب‌تری داریم. آنها در نامه خود مبنی بر علت لغو این بازی دوستانه به صراحت به سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی و در یک ادعای واهی مدعی شدند که این جزایر ایرانی در سال 1971 اشغال شده است.

 کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا غرامتی از مسئولان اماراتی خواهید گرفت یا نه تاکید کرد: این بازی دوستانه بود و ما هیچ هزینه‌ای برای انجام این دیدار پرداخت نکرده‌ بودیم بلکه همه چیز بر عهده آنها بود اما همین دیدار دوستانه در تقویم فیفا ثبت شده بود و به همین علت ما ماجرا را از طریق AFC فیفا پیگیری خواهیم کرد.

 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این بازی لغو شده در باره تیم جایگزین باید با کادر فنی صحبت کنیم که ببینیم تصمیم آنها چیست.

 کفاشیان در پاسخ به این سؤال که علی دایی اعلام کرده در زمان وی شرکت آدیداش حاضر بود البته تیم ملی را به ملی پوشان بدهد و با عدم پذیرش مسئولان فدراسیون روبه شده گفت: در زمان من که این طور نبوده چون در دوره گذشته هیچ کسی برای برای اسپانسری و رقم‌های بالای پیش قدم نشد اما در شرایط فعلی با اسپانسرهای داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم بلکه از مشکلات مالی فدراسیون کاسته شود و راحت‌تر به کار ادامه دهیم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: فدراسیون امارات , رئیس فدراسیون فوتبال ایران , علی کفاشیان ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 26 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی